Riksrevisionen logotype

Riksrevisionens årsredovisning 2017

Årsredovisningen beskriver det samlade resultatet av Riksrevisionens verksamhet, myndighetens uppdrag, mandat och status när det gäller personal och kompetens samt resultatet inom de tre verksamhetsgrenarna årlig revision, effektivitetsrevision och internationell verksamhet. Avslutningsvis presenteras en sedvanlig finansiell redovisning.

Beställ publikation

Riksrevisionens publikationer kan beställas utan kostnad. Ange gärna din e-postadress om vi skulle behöva komma i kontakt med dig angående din beställning. Vanligtvis expedierar vi din beställning inom två arbetsdagar. Genom att skicka in en beställning till oss medger du behandling av dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (GDPR).

Läs mer om behandling av personuppgifter

Uppdaterad: 20 februari 2018

Kontakta OSS

Skicka dina frågor eller synpunkter via formuläret nedan så ser vi till att de når rätt handläggare. Ange gärna om din fråga har att göra med informationen på just den här sidan. Genom att skicka in en fråga till oss medger du behandling av dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (GDPR).

Läs mer om behandling av personuppgifter

Vad handlar din fråga om?
Multiple selection